قيمت مخزن كامپوزيتي

هلدينگ صنايع برتر اولين توليد كننده مخزن استيل در ايران

قيمت مخزن كامپوزيتي

مخزن كامپوزيتي:

مخزن كامپوزيتي يك مفهوم نسبتاً جديد صنعت است كه از گذشته تا به امروزه از اين مخازن استفاده مي شود.اين مزايا از كاهش قابل توجه وزن تا بهبود عملكرد حرارتي و قابليت تميز كردن بهتر متغير است.مخازن كامپوزيتي با استفاده از كامپوزيت و افزودني هاي درجه يك يكي از ناهموارترين و بادوام‌ترين مخازن در صنعت براي حمل و نقل يا ذخيره مايعات خطرناك است. اين مخزن به راحتي مي تواند در برابر عوامل محيطي خشن و فراساحلي مانند اسپري نمك، قرار گرفتن در معرض مواد شيميايي و سقوط اجسام مقاومت كند. اين مخزن به گونه اي طراحي شده است كه با استفاده از گيره هاي بالابر به طور ايمن بالا مي رود و مي توان از آن به همراه بند كابل استفاده كرد. خط توليد مخزن كامپوزيتي مطابق با صلاحيت هاي سازمان ملل و استاندارهاي ملي و بين اللملي است.در واقع از مخزن كامپوزيتي جهت نگهداري و ذخيره سازي مايعات مختلف،مواد توليدي،اب اشاميدني و...استفاده مي شود.مخزن كامپوزيتي امكان حمل و نقل مواد غذايي و مواد شيميايي خطرناك را فراهم مي كند. طيف وسيعي از محصولات و ويژگي ها به طور مداوم در حال گسترش است تا دامنه استفاده و جذابيت را براي بخش بزرگتري از پايگاه مشتري گسترش دهد.

مزايا مخزن كامپوزيتي: 

مخزن كامپوزيتي از يك سلول هواي بادوام مورد تاييد FDA استفاده مي كنند كه در برابر كلر مقاوم است و باعث ايجاد مشكلات طعم يا بوي مرتبط با باكتري هاي آهني نمي شود كه ممكن است در منبع آب وجود داشته باشد.ساختار مخزن كامپوزيتي سخت به معني مخازن با ماندگاري بيشتر است كه زنگ نمي زند، خورده نمي شود، فرورفته يا خراشيده نمي شود.ساختارمخزن كامپوزيتي سخت تر و سبك تر از مخازن فولادي است،نصب سريعتر، آسانتر است و توسط يك نفر قابل انجام است، قابل تعمير با مخزن نصب شده،مطابق با قانون سرب

كامپوزيت چيست؟

چرا كامپوزيت يا پلاستيك تقويت شده با الياف شيشه، ديگر نمي توان در مورد سيستم هاي ذخيره سازي ناديده گرفت؟ كامپوزيت داراي چندين ويژگي است كه در مقايسه با مواد سنتي مانند بتن، آلومينيوم، فولاد و فولاد ضد زنگ مزاياي واضحي را ارائه مي دهد.استفاده از ان در ساخت مخزن موجب مي شود تا مخزن كامپوزيتي مقاوم در برابر خوردگي باشد،كامپوزيت مانند فولاد و ساير فلزات زنگ نمي زند يا خورده نمي شود. در برابر آب، بخارات و گازها نفوذ ناپذير است و در برابر اكثر مواد شيميايي مقاوم است. در صورت لزوم، انواع مختلفي از آسترها موجود است كه مي تواند مخزن كامپوزيتي را در برابر طيف گسترده اي از مواد شيميايي تهاجمي مقاوم كند.

كامپوزيت وزن سبكي دارد:

كامپوزيت حدود 60 تا 75 درصد سبك تر از فولاد است، اما چندين برابر قوي تر است. نسبت رزين شيشه اي ماده اي سبك توليد مي كند كه داراي سفتي و استحكام كششي بسيار بالايي است و قادر به تحمل وزن هاي ضربه اي بالا است. علاوه بر اين، وزن سبك تر به طور قابل توجهي هزينه حمل و نقل و نصب را كاهش مي دهد. ما مخزن يا سيلو را در كارخانه خود كامل مي كنيم، به طوري كه زمان نصب مي تواند بسيار كوتاه بماند.

مخزن كامپوزيتي عملاً نيازي به نگهداري ندارد:

از آنجايي كه كامپوزيت زنگ نمي‌زند، مخازن يا سيلوهاي موجود در كامپوزيت به جز تميز كردن معمولي، به سختي نياز به تعمير و نگهداري دارند. به لطف پوشش مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مخازن و سيلوها نيز نيازي به رنگ آميزي دوره اي ندارند و اثرات آب و هوا را به خوبي تحمل مي كنند.

مخزن كامپوزيتي اثبات ضربه است:

برخلاف فولاد، كامپوزيت به لطف خواص الاستيك پيشرفته خود، پس از ضربه به شكل اوليه خود باز مي گردد. آزمايش‌ها نشان داده‌اند كه كامپوزيت در برابر ضربه‌هاي شديدتر و بدون تغيير شكل پايدار مقاومت مي‌كند.مخزن كامپوزيتي سبك است به طوري كه معمولاً يك جرثقيل ساده براي تخليه و جابجايي كافي است. اين مي تواند در هزينه هاي حمل و نقل و نصب به طور قابل توجهي صرفه جويي كند. علاوه بر اين، مخزن كامپوزيتي نيازي به تجهيزات تخصصي برش و جوش ندارد و معمولاً با استفاده از ابزارهاي اوليه قابل نصب است. زمان نصب كوتاه است، زيرا همه چيز از قبل در كارخانه نصب شده است.

مخزن تحت فشار كامپوزيتي:

مخزن تحت فشار كامپوزيتي  مخزني متشكل از يك پوشش نازك و غير ساختاري است كه با يك كامپوزيت الياف ساختاري پيچيده شده است و براي نگه داشتن سيال تحت فشار طراحي شده است. لاينر مانعي بين سيال و كامپوزيت ايجاد مي كند و از نشتي (كه مي تواند از طريق ريزترك هاي ماتريس كه باعث خرابي ساختاري نمي شود رخ دهد) و تخريب شيميايي ساختار جلوگيري مي كند. به طور كلي، يك پوسته محافظ براي محافظ محافظ در برابر آسيب ضربه اعمال مي شودرايج ترين كامپوزيت هاي مورد استفاده پليمرهاي تقويت شده با الياف (FRP)، [3] با استفاده از الياف كربن و كولار هستند. مزيت اصلي يك مخزن تحت فشار كامپوزيتي در مقايسه با يك مخزن فشار فلزي با اندازه مشابه وزن كمتر است. استانداردهاي مختلفي براي طراحي اين مخازن وجود دارد كه معروف‌ترين آن ASME مي‌باشد. علاوه بر اين در مواقع لزوم از استاندارد DNV نيز استفاده مي‌شود.

نصب مخزن كامپوزيتي:

مخزن كامپوزيتي به صورت استوانه اي افقي و عمودي است كه براي دسترسي راحت بايد مكان مناسبي را براي نصب مخزن كامپوزيتي انتخاب نماييد.موقعيت نصب مخزن كامپوزيتي بايد مسطح و صاف باشد و در محيطي باشد كه در صورت شكسته شدن منبع و انتشار محتويات موجود در آن كمترين ميزان خسارت و آسيب ديدگي را از نقطه نظر فني، بهداشتي و زيست محيطي را ايجاد نمايد. مطابق آيين نامه نظام مهندسي مخزن بايد در محيطي نصب شود كه هواي آن به خوبي تهويه گردد. مكان نصب درب دار بوده و درب آن قابليت قفل شدن داشته باشد و در اخر بايد كف شور به گونه اي مناسب سازي گردد كه هنگام نشت مايعات درون مخزن بتوان آن ها را به خروجي مناسبي هدايت نمود.

گروه صنعتي و توليدي هلدينگ صنايع برتر:

شركت هلدينگ صنايع برتر، از مرغوب ترين و با كيفيت ترين مواد در توليد اين محصولات استفاده مي نمايد.هلدينگ صنايع بر تر يكي از مرجع تخصصي فروشي انواع تجيهزات در حوزه هاي مختلف از جمله:محصولات پلي اتيلني مانند:لوله پلي اتيلن،لوله كاروگيت،منهول پلي اتيلن و...،سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي،برج هاي خنك كننده و منبع كويل دار و انواع چيلرها،سپتيك تانك و چربي گير و محصولات تصفيه فاضلاب و..مي باشد.هلدينگ صنايع برتر با داشتن تيمي فني و متخصص و ماهر تلاش موفق شده است تا با كيفيت ترين محصولات را توليد و ارائه بنمايد و رضايت هموطنان گرامي را در صنايع مختلف جلب نمايد.اگر قصد تهيه و خريد مخزن كامپوزيتي را را داريد،مي توانيد با استعلام قيمت مخزن كامپوزيتي و مشاوره از كارشناسان مجرب هدلينگ صنايع برتر،انتخاب و خريد بهتري داشته باشد.براي راهنمايي بيشتر و اصلاع از قيمت مخزن كامپوزيتي و فرايندتوليد مي توانيد به سايت هلدينگ صنايع برتر براي مطالعه بيشتر مراجعه نماييد همچينين براي اگاهيي بيشتر از قيمت مخزن كامپوزيتي مي توانيد با كارشناسان فروش و براي ثبت سفارش با ما در تماس باشيد: 02186127232 – 09129536702 – 09127065945


 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد